10 Haziran 2010 Perşembe

BABALAR GÜNÜ KARTI


Benim bir oğlum, bir de kızım var. Ama daha anne olmadan evladım gibi benimsediğim, sevdiğim bir de büyük oğlum var; Ömer'ciğim. Eşimle çok sevdiğimiz dostlarımızın yakışıklı oğlu.Ömer'i o kadar çok sevmişim, öyle yürekten dilemişim ki Yüce Rabbimden bana da Ömer kadar yakışıklı, şeker, akıllı, olgun, sempatik bir erkek evlat verdi.Şükürler olsun! Kendi çocuklarımız oldu ama Ömer'ciğimin bizim gönlümüzdeki yeri hiç değişmedi.

Şimdi diyeceksiniz ne alakası var Ömer'in babalar günüyle.

Ömer'ciğimin zarif annesi, zevkli seçimleri, özenli ikramları, şık sunumlarıyla her zaman takdir ettiğim bir arkadaşımdır.Oğullarının sünnet düğününde de her ayrıntı arkadaşımın kalitesini yansıtacak şekilde özenli ve seçkindi. Hele davetiyelere bayılmıştım.

Ömer'ciğimle ilgili herşey zaten benim için çok özel ama bu davetiye öylesine şık ve orijinaldi ki hala albümlerimin arasında saklıyorum. Davetiyeyi ilk gördüğümde babalar günü için çok hoş bir kart örneği olacağını düşünmüştüm ama bir türlü elim değmemişti.

Bu sene Martha Stewart'ın sayfasında ona benzer kartlar görünce harekete geçtim. Ortaya bu smokin kartlar çıktı.



Babamıza, büyükbabamıza, dedemize, öğretmenimize derken, renk renk kartlarımız oldu.

Oğluşum dayısı için de Beşiktaş forması şeklinde bir kart tasarladı.

Babalar gününe daha var ama belki siz de babalarınıza, çocuklarınızla kendi elinizden bir kart hazırlamak istersiniz diye düşünerek erkenden sizinle paylaşmak istedim.

1 yorum:

minik dedi ki...

bayıldım.Çok şık olmuşlar.